Til hele din virksomhet

Våre POS-løsninger er designet for å optimalisere og forbedre samarbeidet på tvers av hele virksomheten din. Vi mener det er viktig å samarbeide på tvers av ulike avdelinger og nivåer i virksomheten for å sikre effektiv drift og høy kundetilfredshet. Våre løsninger hjelper ikke bare servicemedarbeidere med å ta imot bestillinger og betalinger, men også driftsansvarlige med å analysere data og ta beslutninger basert på denne informasjonen
Bli med i mer enn 5.000 selskaper som allerede vokser

En POS-løsning som hjelper med å forbedre kundeservice, redusere ventetider og øke effektiviteten i driften

Effektiv ordrehåndtering
Håndter bestillinger effektivt fra ulike kanaler, inkludert bordbestillinger, nettbestillinger og takeaway-bestillinger, og sikre en problemfri ordreprosess.
Integrert kjøkkenstyring
Forbedre kommunikasjonen med kjøkkenet og sikre effektiv og strømlinjeformet matproduksjon. Til glede for servitører og gjester.
Det er alltid hjelp å få
Vår kundestøtte koster ingenting, og vi er tilgjengelige 24/7, året rundt, for å hjelpe med eventuelle tekniske utfordringer eller svare på spørsmål som måtte oppstå.

En løsning som passer til deg

Vi har flere forskjellige løsninger. Vi kan tilpasse en løsning slik at den passer nøyaktig til det du ønsker. Vi tilbyr, i tillegg til et brukervennlig kassesystem, blant annet lagerstyring, integrasjoner til betalingssystemer, rapporteringsfunksjoner og mye mer.
Det skal være utrolig enkelt å bruke. Det skal være intuitivt, og det er OnlinePOS et godt eksempel på. Spesielt når det fungerer så bra sammen med e-conomic. Det gjør det også mye enklere for oss å håndtere regnskapet vårt, hvis det er det vi trenger.
Kalle
Eier
av
Syv Ni 13

Gjør hverdagen din enklere

Med et kassesystem fra OnlinePOS har du muligheten til å samle mange funksjoner i ett kassesystem. Du har blant annet muligheten til å dele regningen enkelt og raskt, sette opp kampanjestyringer, grafisk bordplan, automatisk lagerstyring og mye mer.
OnlinePOS har vært en uvurderlig samarbeidspartner for Idyll Festivalen, og de har gjort det mulig for oss å fokusere på å levere den beste festivalopplevelsen for våre gjester, mens de har sørget for problemfri, effektiv og rask håndtering av betalingene på stedet. Det har vært viktig for oss å opprettholde en rask transaksjonshastighet i et travel miljø, der tusenvis av gjester skulle ekspederes samtidig. I tillegg har det vært en stor fordel at vi har hatt tilgang til rapporter med all relevant data og salgstall. OnlinePOS har vært til stede under hele festivalen og overvåket systemet for å sikre at alt gikk jevnt. Vi ser frem til vårt fremtidige samarbeid.
Terje
av
Idyll Festivalen

HQ-løsning

Hvis du eier flere restauranter, så har vi løsningen for dette. Med HQ kan du raskt og enkelt få en oversikt, redigere menyer og mye mer. Du kan generere rapporter på tvers av restaurantene dine og administrere priser og produkter fra ett sted.

Hvordan vi bidrar til en forbedret drift av restauranten din

Automatisk lagerstyring
Her er det alltid mulig å holde oversikt over varelageret. Sett opp minimumslager og gå aldri tom.
Grafisk bordplan
Gir en fullstendig oversikt over ledige og opptatte bord. Du kan enkelt sette opp bordsettet i Backoffice.
Kampanjestyring
Du kan enkelt sette opp, kontrollere og måle effekten av kampanjer som f.eks. Månedens burger.
Splitt regning
Ta imot betaling direkte ved gjestenes bord og splitt regningen enkelt.
Popup-meldinger
Popup-vinduene sikrer rask tilgang for å legge til gjestens preferanser i bestillingen.
Direkte bokføring
Med integrasjon med ditt foretrukne regnskapssystem overføres omsetningen din automatisk.
Integrasjon med dine favorittverktøy for restauranter
Oppdag mer enn 50+ integrasjoner fra ledende selskaper innen gjestfrihetsbransjen.
Bestil en demo på OnlinePOS
Få en uforpliktende og personlig gjenneomgang av våre POS-løsninger